Susisiekite

Dažniausiai užduodami klausimai

Ką turiu daryti, jei noriu gauti sąskaitas per epay?
Norėdami gauti sąskaitas, ataskaitas epay sistemoje, turite kreiptis į Paslaugos teikėją, kuris Jus užregistruos sistemoje. Jums reikės užpildyti prašymą.
Ką daryti, jei pamiršau savo slaptažodį?
Svetainės viršuje, dešinėje pusėje spauskite nuorodą „Prisijunkite“. Registracijos lange spauskite nuorodą „Slaptažodžio atkūrimas“. Nurodžius savo vartotojo ID ir el. pašto adresą spauskite mygtuką „Atkurti“. Įvardintu el. pašto adresu bus išsiųstas pranešimas su nuoroda į naujo slaptažodžio įvedimo langą, kuri galioja  5 min.
Kaip pasikeisti el. pašto adresą?
Prisijunkite prie savo epay paskyros ir aplinkoje „Nustatymai“ pasikeiskite el. pašto adresą į pageidaujamą. Nuo kito mėnesio pranešimus apie sąskaitas sistema pateiks nauju el. pašto adresu.
Ką daryti, jei sistemoje nematau senų dokumentų?
Epay sistemoje dokumentai saugomi ribotą laiką. Ankstesnio laikotarpio sąskaitas Jums gali pateikti tik paslaugos tiekėjas.
Ką turiu daryti, jei noriu atsisakyti sąskaitų per epay?
Kreipkitės į Paslaugos teikėją ir nutraukite epay paslaugos teikimo sutartį.
Ką daryti, jei sąskaitos suma yra netiksli?
Į klausimus dėl dokumento turinio Jums gali atsakyti tik paslaugos tiekėjas.

Užklausos forma

Turite klausimų, pastabų, pasiūlymų, maloniai prašome užpildyti žemiau pateiktą užklausos formą. Gavę Jūsų žinutę, nedelsdami su Jumis susisieksime.